POST INFORMACYJNY (moje pasje + moja systematyczność w wakacje+ collab)

Hej!

Uznałam, że zasługujecie na wyjaśnienia, jeśli chodzi o moją systematyczność i nowe tematy postów.
Po pierwsze chodzę do szkoły, więc ostatnio (przez ostatni rok szkolny) posty były niesystematyczne i słabo ogarnięte). Ostatnio mam trochę więcej czasu, więc staram się utrzymać czas i dla bloga, instagrama, oraz innych pasji. W wakacje posty pojawiać się będą 2 razy w tygodniu, jeśli złamie umowę to opublikuję więcej postów kolejnym razem. A i nie będzie mnie w środku lipca, więc wtedy postów nie będzie, albo będą rzadziej. Przepraszam za słabą jakość zdjęć w tym szablonie ale coś się pochrzaniło.


Po drugie niedawno nabyłam kilka nowych pasji, więc z chęcią opowiem Wam o np. rysowaniu albo szydełkowaniu (zdaje się to zajęciem dla babci, ale na serio tak nie jest) Jeśli chcielibyście posty na ten temat to nie ma problemu.



Po trzecie collab (kolaboracja) z innymi dziewczynami z blogów Inspiruj się i Natka po swojemu.
Redaktorka Aliszka obiecała mi systematyczność więc powraca na bloga. A co do collabu to zapraszam na naszego bloga www.glamandbeautycollab.blogspot.com i insta glamandbeautycollab po więcej info.



Żegnam
xOxO
Susie X

Popularne posty