Haul z promocji na super gadżety w H&M!

Hejka!

Chciałam napisać tego posta jak najszybciej, abyście zdążyli pobiec do H&M i kupić prześliczne pinterestowe gadżety ( i może coś na nowy rok szkolny). Ja oszalałam kiedy zobaczyłam ile ślicznych rzeczy jest w tak tanich cenach, więc były to zakupy na trzy tury (oczywiście każda mniejsza). Zapraszam do czytania!


Do szkoły?

Kupiłam dwie rzeczy z myślą o nowym roku szkolnym, chciałam je kupić wcześniej ale cena nie była najtańsza więc całe szczęście nie kupiłam ich wcześniej.


1.Holograficzne zeszyty.



Nie wiem czy już Wam mówiłam, że mam uzależnienie od HOLO i wszystko ozdabiam HOLO brokatem i z pewnością gdybym miała taką możliwość obsypałabym nim cały pokój xD. Dobra to miał być opis zeszytów, A więc dwa zeszyty ok. 40 kartkowe ze śliczną holo okładką kosztowały mnie tylko 10zł!
Jeden zeszyt jest w linie a drugi jest czysty. Mają fajne napisy i bardzo mi się podobają.


2. Holograficzny piórnik.
Mój holograficzny niezbędnik do życia potrzebuje także holo piórnika. Ten model był za 10 zł, czyli dobra cena za piórnik, nawet bardzo dobra. Bardzo podoba mi się to różowo-miętowe holo wykończenie.




Gadżety do ubrań i opaska do spania.


1. Opaska do spania.

Od dawna marzyłam o opasce do spania, próbowałam znaleźć na Allegro, uszyć sama ale albo nie była taka jak chciałam, albo cena wykraczała poza mój opaskowy budżet. Kiedy znalazłam tą od razu wiedziałam, że będzie moja. Ma śliczny brokatowy materiał z przodu z rzęsami i napisem 'Let's Sleep!' i ładny kolor obramowania. Pamiętajcie, że przy kupnie takiej opaski liczy się także materiał z tyłu. W tym przypadku materiał jest dobry, jest milutki i dopasowuje się do kształtu twarzy. Była tylko za 10 zł!!


2. Przypinki.

Od dawna podobały mi się te przypinki z HM'u ale 20zł za trzy przypinki to nie była najlepsza cena. W skład zestawu wchodzą trzy przypinki jeden holo alien, awokadooo, i snap Queen. Bardzo mi się podobają, i były tylko za dyszkę.



3. Naszywki.

Potrzebowałam naszywek bo chciałam urozmaicić wygląd jednej z moich torebek, myślałam że będą drogie i starczy mi tylko na trzy-cztery naszywki za 40zł. Pozory mylą, za dwie dyszki kupiłam 9 naszywek (w tym 4 holoooo), jest to bardzo korzystna cena i wzory bardzo przypadły mi do gustu.




Organizacja plecaka, torebki.

Zawsze zapominam drobnych rzeczy typu ładowarka, słuchawki i w HM'ie znalazam na to rozwiązanie za 5zł.



1. Sześcienne organizerki.

Posiadam trzy wzory: holooo panda, 'i just want to be a magical sea unicorn', i różowe ćwiekowe holoo. Każdy z organizerów jest bardzo poręczny a cena każdego z nich to tyko pięć złotych!! Polecam.


2. Saszetka w jednorożce.

Bardzo poręczna saszetka np. na kosmetyki w moje małe BFF'y ( jednorożce xD) Za piątaka!!







Hope you enjoyed it all!
xOxO
Susie
















Popularne posty