Przegląd moich wosków (Kringle)

Hej!
Długo mnie nie było, za co bardzo Was przepraszam,ale nie miałam czasu by usiąść i napisać posta na spokojnie. W dzisiejszym poście pokaże Wam moją kolekcje wosków zapachowych. Jeśli jeszcze nie wiecie o co chodzi z woskami kominkami itp to kliknijcie tutaj. Zdecydowałam że nie pokażę Wam moich świątecznych wosków, ponieważ post o nich jest już na blogu. Opisy też nie będą za długie, ponieważ pisanie zajęło by mi wieczność. Posiadam 5 wosków marki Kringle Candle, 1 Woodwick i dużo wosków Yankee (liczymy tu też te świateczne). Do zapachów będą dołączne: oceny w skali 1-10, tłumaczenia nazw zapachów na polski, wyczuwalne nuty zapachowe oraz kategorię. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o danym zapachu tu byc może znajdziecie go tutaj. Zapachy mają kolejność przypadkową. Zapachy mogą mieć inną ocenę u innych osób.



1. Kringle Candle, Eucalyptus Mint
Ocena: 9-10
Nazwa PL: Eukaliptus i Mięta
Nuty zapachowe: eukaliptus, mięta
Kategoria: Świeże



2.Kringle Candle, Espresso Crema
Ocena: 9.5-10
Nazwa PL: Kremowa Espresso
Nuty zapachowe: espresso, śmietanka, (ja uważam, że ten zapach pachnie jak dosłownie kinowa kawiarnia).
Kategoria: Słodycze


3. Kringle Candle, Hot Chocolate
Ocena:10-10
Nazwa PL: Gorąca Czekolada
Nuty zapachowe: czekolada, pianki marshmallows
Kategoria: Słodycze



4. Kringle Candle,Coconut Pineapple
Ocena:7-10
Nazwa PL: Kokos i Ananas (Pinacolada)
Nuty zapachowe: ananas, kokos
Kategoria: Owocowe


Uznałam że podzielę ten post na kilka części ponieważ strasznie długo się go pisze,
XOXO
Susie

PS: Na moim instagramie slodka.chmurka rozpoczęło się giveway.


Popularne posty