Moja kolekcja zapachów

Hej!

Dzisiaj chciałam Was poinformować o drobnej zmianie. Otóż w ciągu kilku następnych dni nastąpi zmiana adresu bloga z slodkachmurka.blogspot.com na slodka.chmurka.blogspot.com. Przejdźmy do posta.



1. Mgiełka zapachowa, Warm Vanilla Sugar, Bath and Body Works.
Ocena:*****
Jest to moja ulubiona mgiełka której najczęściej używam. Ma lekki przyjemny i słodki zapach z nutą wanilii. Jest bardzo wydajna ponieważ mam ją dopiero od września a zużycie to trochę więcej niż jedna trzecia. Na pewno kiedy następnym razem będę w Warszawie to kupię drugi egzemplarz. Ale jak teraz sprawdziłam jest także dostępna na iperfumy.pl za 47,35zł, więc wcale nie trzeba się wybierać do Warszawy. Mgiełka ma 236ml.




2.Adidas for Women Fruity Rhythm Body Fragrance
Ocena:****
Jest to lekki owocowy zapach, idealny na wiosnę. Ma radosny, świeży i delikatnie słodki zapach. Jego cena to ok. 20 zł ale jest mniej trwały niż mgiełka z B&BW. Posiada 75ml mgiełki/perfum. Na pewno jak mi się skończy zakupię drugi egzemplarz.


3. Get Fruity Body Spray
Ocena:****
Ta mgiełka była jedyną którą osobiście kupowałam. Kosztowała bardzo mało bo 1.50 funta, czyli ok.8zł. Cena jest można powiedzieć za mała co do jakości bo utrzymuje się cały dzień. Ma lekko ananasowo- mango zapach, a opakowanie jest w emoji. Ma 75ml.




To już wszystko na dzisiaj, jednak nie zdążę zrobić drugiego obiecanego posta ale obiecuję, że w niedziele lub poniedziałek znajdę na niego czas! Jest to bardzo pracochłonny post więc tak jakby podwójny.

XOXO
Susie




Popularne posty