Świąteczny haul z Lusha


Hej!


W dzisiejszym poście pokażę Wam moje nowe produkty świąteczne , które kupiłam w Lushu na Oxford Street. Bardzo żałuję, że w Polsce nie ma Lusha, ponieważ ich produkty są GENIALNE.
Dobra, przechodzimy do produktów.




Peeping Santa Bubble Bar





Ten Bubble Bar pachnie obłednie żurawinowym kompotem. Jest też przełożony masłem kakaowym, a oczka są zrobione z czekolady. Cały czas oszczędzam tą bombę, aby zostało mi najwięcej na Wigilię.
Jest naprawdę bardzo wydajna i ją UWIELBIAM.
Cena: 3.95 funtów
Ocena: *****




Reindeer Rock Soap






Mydło zazwyczaj jest takie nudne... Jakieś owocowe zapachy które są 100% sztuczne. Tutaj mamy jednak coś innego... Na początku mydło jest obsypane złotym BROKATEM (oczywiście takim który nie uszkodzi naszego ciała. Niestety zapomniałąm zrobić zdjęcia przed pierwszym użyciem (bo byłam jeszcze wtedy w Londynie) i brokat częściowo się zmył. Do masy też dodany jest brokat, więc po kąpieli/prysznicu nasza skóra delikatnie się błyszczy. Na mydełku jet wytłoczony renifer w stylu takich jaskiniowych obrazków. Mydło pachnie różą, żurawiną i ma w sobie nutkę cytrusów.
Cena: 4.75 funta
Ocena:****



To już koniec dzisiejszego posta
Bye,bye!
Susie Daisy

Popularne posty