Świąteczne woski zapachowe

Hej!


Zapewne każdy (większość) osób ceni sobie zapach w te świąteczne dni. Dzisiaj pokaże i polecę Wam kilka fajnych zapachów na Święta. Oczywiście możecie też kupić świeczki w tych zapachach, ale woski do kominka są moim zdaniem lepsze, ponieważ nie potrzebujemy takich zapachów na długo. Mam nadzieję, że umilą Wam te Święta i Wasza rodzina będzie zadowolona z przepięknego zapachu.




1. Christmas Cookie (Yankee Candle)

To chyba mój ulubiony wosk z trzech, które kupiłam. Pachnie bardzo podobnie do zapachu Vanilla Cupcake, ale różni się tym, że nie pachnie waniliowym ciastem tylko polewą. Jest naprawde uniwersalny, i nie ma denerwującego zapachu. Wyczuwam też w nim nutę mąki, i kojarzy mi się to z blachą na której wałkujemy ciasto. Polecam kupienie tego zapachu na świąteczną kolacje, co umili jej spożywanie.
Cena: 9zł (ostatnio woski Yankee trochę podrożały)
Ocena:*****






2. Jingle All The Way (Kringle Candle)


Ten zapach nie ma jakichś dokłądnych nut zapachowych, ale według producenta pachnie on owocami z nutami cytrusa i delikatną korzenną nutą zapachową. Według mnie pachnie bardziej świątecznie niż Christmas Cookie, ale nie każdemu przypadnie do gustu. Według mnie pachnie tak jakbyście weszli do Lusha, i bardzo mi się to podoba, bo jest to dla mnie miłe wspomnienie. Niestety zapach po upływie czasu spędzonym w nagrzanym kominku, staje się trochę męczący.
Cena: 12zł
Ocena: ****




3. Candy Cane Lane



Jest to zapach bardzo ładny i myślę, że spodoba się większości osób. Według mnie wyczuwalne nuty zapachowe to mięta i lukier. Natomiast producent jakimś dziwnym cudem dopisuje mu jeszcze świeżo upieczone ciasteczka. Wosk ma śliczny czerwony kolor, który kojarzy się ze Świętami. Bardzo polecam bo nie dość że ma śliczny zapach to w kominku na stole będzie śliczną świąteczną ozdobą.
Cena: 9zł
Ocena:*****


Wszystkie woski możecie kupić stacjonarnie w sklepach Yankeestore, a przez internet na stronie goodies.pl


To już wszystko na dzisiaj.
Bye, bye!
Susie Daisy

Popularne posty