Kawaii doniczka z kaktusem DIY

Hej!

Ten post to bonus w podziękowaniu za 3k i w przeprosinach za moje opóźnienie z postem Sheet Mask #2. Dziękuje Wam jeszcze raz za te wszystkie wyświetlenia, bo to naprawdę dużo dla mnie znaczy!! Dziś zajmiemy się doniczką z kaktusem w japońskim stylu Kawaii (jeżeli nie wiecie co to, to kliknijcie -> klik link jest tłumaczony bo nie mogłam znaleźć po polsku więc pamiętajcie, że to google tłumaczył XD) Jest to uroczy gadżet do pokoju, idealny dla zapominalskich, ponieważ kaktusa trzeba rzadko podlewać XD. Wstawiam zdjęcie poniżej.



Kaktus (ok.11zł) i doniczka (ok.8zł) pochodzą z Lidla.

Doniczkę ozdobiłam farbami akrylowymi/plakatowymi zmieszanymi z vicolem.
Mam nadzieję, że spróbujecie odtworzyć tę doniczkę i wyślecie mi zdjęcia na moje portale społecznościowe (info w zakładce informacje)

Bye, bye!
 Susie Daisy XXXX

Popularne posty