Hebe Haul #1

Hej!

Dziś pokaże Wam mój skromny haul z Hebe.
Co prawda są to tylko 3 produkty, ale naprawdę ciekawe.


1. Szampon suchy Batiste o zapachu Eden Limited Edition (przecena z 14,99zł na 11,99zł)

Jak już wspominałam skończył mi się mój suchy szampon o zapachu Oriental (link do posta), więc postanowiłam że skoro jest promocja i do tego edycja limitowana to kupię nowy. Ten szampon ma zapach melona cukrowego i wicoikrzewu  (dałam link do informacji bo nigdy nie wąchałam tej rośliny i nie jest ona tak bardzo popularna). Pierwszą nutą jest soczysty melon, a następnie delikatny kwiat z lekko pikantnym zapachem, bardzo polecam i radzę się spieszyć na tę promocję!


2.Chusteczki 100% bawełna na sheet maski, były mi potrzebne do posta (1,69zł/10 szt.)
Nie będę się rozczulać nad chusteczkami. Jeśli myślicie co to to czarne w opakowaniu, to jest gotowy nie wycięty wzór na maskę, by ponownie nie drukować szablonu.

3. Płatki cytryny na oczy ( 7,99zł, po promocji 4zł)
Napewno niedługo pojawi się recenzja. Wąchałam i pachną cytryną, czyli najprawdopodobniej są naturalne. To koreański produkt.


To już koniec na dziś :)
Bye, Bye
Susie Daisy XXXXX


 

Popularne posty